Groeiend Zanders verhuist deze maand naar Utrecht
  • maandag, 8 november 2021

Groeiend Zanders verhuist deze maand naar Utrecht

Op maandag 22 november verhuist financieel consultant Zanders haar hoofdkantoor van Bussum naar Utrecht. Het nieuwe onderkomen, Central Park, voldoet aan de nieuwste duurzaamheidsvereisten en staat direct naast station Utrecht CS.

In de eerste jaren van haar bestaan werkte Zanders al vanuit een Utrechts hoofdkantoor. Vanaf 2003 werd de Brinklaan in Bussum de vestigingsplek waar het adviesbedrijf in gestaag tempo verder groeide. Met steeds meer buitenlandse kantoren ontwikkelde Zanders zich tot een grote speler op het gebied van treasury, risk en finance. Inmiddels heeft het bedrijf ook kantoren in België, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Zweden, de VS en Japan.

Het nieuwe kantoorgebouw heet Central Park en ligt in het hart van Utrecht, pal naast het centraal station. Het is dus erg makkelijk en snel bereikbaar via het openbaar vervoer. Central Park is zowel slim als duurzaam. Het 90 meter hoge gebouw heeft 22 verdiepingen met meer dan 28.500 vierkante meter aan kantoorruimte. Op een hoogte van 45 meter bevindt zich een indoor park met zo’n 40 bomen, 1.500 planten en een beekje dat doorkabbelt tot op de 11e verdieping van het gebouw. Zanders vestigt zich op de 15e verdieping, dus boven het indoor park, en krijgt daarmee een prachtig uitzicht over de hele stad.

“Na meer dan 18 jaar in Bussum verhuizen wij ons hoofdkantoor naar de stad waar we in 1994 zijn begonnen”, vertelt CEO en managing partner Laurens Tijdhof. “We hebben in Bussum vele gedenkwaardige momenten beleefd. Het is dan ook met gemengde gevoelens dat wij dit kantoor verlaten. Tegelijkertijd kijken we uit naar het nieuwe kantoor met al zijn faciliteiten, city vibes en de centrale ligging in een prachtige stad. Het biedt een nieuwe ontmoetingsplek die ons toegang biedt tot nieuwe talentpools door minder locatiegebonden beperkingen. Daarnaast kunnen we er makkelijker innovatieve processen invoeren om de productiviteit te verhogen en een nóg sterkere Zanders-cultuur creëren.”

Vanaf 22 november is het nieuwe adres van Zanders:
Central Park
Stadsplateau 33
3521AZ Utrecht

Meer informatie over Central Park vindt u op: https://www.centralpark-utrecht.nl

Voor een interview of meer informatie kunt u contact opnemen met:

Laurens Tijdhof:
l.tijdhof@zanders.eu